donderdag 16 mei 2013

Reflectie 

Ik hou van boeken die bij de eerste bladzijde al spannend en/of boeiend zijn. Als het eerste hoofdstuk saai is haak ik af en heb ik geen zin meer om te lezen. Lezen is voor mij op zich wel een hobby/leuk ding, maar dan moet het wel pakkend en boeiend zijn. 

Mijn favoriete schrijfster is toch wel echt Mel Wallis de Vries. Ze schrijft spannende boeken die bij de eerste zin zelfs al pakkend zijn. Ik hou op zich ook wel van meisjes boeken want daar kan ik me gewoon wel in inleven en gewoon lekker van genieten. Dat is dus Nikki Smit. Maar de boeken van Mel Wallis de Vries vind ik het allerleukst. Ik vind Fatale kus het leukste boek, maar andere boeken van de schrijfster heb ik nog niet gelezen (wel van plan) maar ik weet dus niet of al haar boeken goed zijn.

Favoriete boeken:

1. Fatale kus ~ Lauren Henderson
2. Verblind ~ Mel Wallis de Vries
3. Fout ~ Mel Wallis de Vries

Favoriete genre:

Jeugdthrillers (thrillers)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten